Τετάρτη, 31 Δεκεμβρίου 2014

Ποιος φοβάται το κρύο; 8 απλοί τρόποι να μένετε ζεστοί!


Όταν ο υδράργυρος παίρνει την κατιούσα και τα μετεωρολογικά δελτία σκορπούν τον τρόμο σε κρυουλιάρηδες και μη, είναι ώρα να προετοιμαστείτε κατάλληλα για την "μεγάλη έξοδο", είτε αυτή είναι για τη δουλειά, είτε για το σουπερμάρκετ, για τη σχολή, για το ραντεβού σας. Μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα παραπάνω από το να ντυθείτε καλά, προκειμένου να μείνετε ζεστοί, όπως τα παρακάτω:

1 Πριν βγείτε έξω, φάτε καλά για να δημιουργήσετε ένα καλό απόθεμα ενέργειας και θερμότητας. Ιδιαίτερα αποτελεσματικοί είναι οι υδατάνθρακες: πατάτες, ζυμαρικά ρύζι, ψωμί.

2 Γυμναστείτε. 20 λεπτά σωματικής άσκησης μπορούν να σας κρατήσουν ζεστούς για αρκετή ώρα μετά την άσκηση. Αλλά ακόμα κι αν δεν βγαίνετε έξω αμέσως μετά τη γυμναστική, προσπαθήστε να γυμνάζεστε τακτικά, καθώς ένας οργανισμός που βρίσκεται σε καλή φόρμα, μπορεί να αντεπεξέλθει καλύτερα στο κρύο.

3 Αποφύγετε το αλκοόλ. Είναι μύθος ότι το ποτό ζεσταίνει το σώμα. Το αλκοόλ αυξάνει τη ροή του αίματος προς το δέρμα, και γι' αυτό νομίζουμε πως μας ζεσταίνει, στην πραγματικότητα όμως διώχνει το αίμα από εκεί όπου θα έπρεπε να κυκλοφορεί περισσότερο. Έτσι, λίγη ώρα αργότερα αισθανόμαστε πάλι να κρυώνουμε.

4 Προτιμήστε μάλλινα ρούχα. Το μαλλί έχει την ικανότητα να μένει ζεστό και άθικτο ακόμα και όταν βραχεί.

                                   Cold outside; Ευκαιρία για παιχνίδι!

5 Ντυθείτε σε στρώσεις αντί να φοράτε μόνο ένα πολύ ζεστό ρούχο. Έτσι κρατάτε την υγρασία και τις περιβαλλοντικές "επιθέσεις" όσο το δυνατόν πιο μακριά από το σώμα σας.

6 Πίνετε αρκετό νερό. Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού είναι σημαντική τόσο το καλοκαίρι όσο και τον χειμώνα. Το νερό ζεσταίνεται πιο εύκολα και γρήγορα από τα στερεά μέρη του σώματος και βοηθά το σώμα να α διατηρεί τη θερμοκρασία του.

7 Συνεχίστε τις κοινωνικές επαφές σας ακόμα και εκτός σπιτιού. Έρευνες δείχνουν ότι το socializing δεν ζεσταίνει μόνο τις ψυχές αλλά και το σώμα, αποδεικνύοντας την άμεση σχέση ψυχολογίας και βιολογίας.

8 Αν κάθεστε, κρατήστε τα πόδια σας λίγο πιο ψηλά από το έδαφος, για να μην κατεβαίνει το αίμα χαμηλά και για να αποφεύγετε κατά το δυνατόν τα ψυχρότερα ρεύματα αέρα. Στο γραφείο ακουμπήστε τα πόδια σας σε ένα χαμηλό σκαμπό, και όταν ξεκουράζεστε στο σπίτι, ξαπλώνετε στον καναπέ ή στο κρεβάτι.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου